zaterdag 17 januari 2015

Lieke van Lexmond komende drie jaar ook bij RTL

Lieke van Lexmond komende drie jaar ook bij RTL

Presentatrice Lieke van Lexmond heeft vandaag een nieuw contract met RTL Nederland getekend. Met het tekenen hiervan verbindt het voormalige Playboy naakt model zich drie jaar langer aan het mediabedrijf.

Eerder nam Lieke al diverse RTL-programma’s voor haar rekening zoals: 'TV Makelaar', 'Stabilo Spellingstrijd', 'Het Zesde Zintuig' en 'Expeditie Poolcirkel'. Op dit moment is Lieke elke vrijdagavond te zien in het programma 'Everybody Dance Now'. Hierin neemt ze plaats als jurylid naast Dan Karaty en Jan Kooijman.

Erland Galjaard, Programmadirecteur RTL Nederland: 'Lieke heeft een contract getekend van maar liefst drie jaar. Dit onderstreept dan ook hoe zeer we in haar geloven. Vol vertrouwen kijken we met Lieke naar de toekomst.'

Lieke: '2015 kan voor mij niet beter beginnen dan met het tekenen van dit nieuwe contract én dan ook nog voor drie jaar! Ik kijk nu al uit naar alle nieuwe projecten die nog voorbij mogen komen. Ik heb er zo ontzettend veel zin in!'

Lieke van Lexmond kan haar geluk niet op, want ze tekent een nieuw contract bij RTL voor drie jaar. De presentatrice vindt het bijzonder dat ze weer een contract krijgt. "De laatste drie jaren waren geweldig en ik verheug me op de komende drie", zegt ze in RTL Boulevard.

Lieke heeft alles mee; een leuke vent, een schattige baby en een kast van een huis in Amsterdam. Maar wie denkt dat de sexy blondine haar carrière nu laat versloffen heeft het mis, plannen genoeg. "Het lijkt me heerlijk om een programma te maken waarin je op pad gaat. Waarin je denkt aan vroeger, zoals Hart In Actie. En drama, vergeet niet hoeveel drama er is op RTL 4."

Ondanks dat moeder Lieke ongelofelijk druk is heeft zoontje Vik niks te klagen. "Ik heb alles goed voor hem geregeld. Voor iedere werkende moeder zal het een uitdaging zijn."

Op werk- en privégebied gaat ze als een trein, maar of Lieke ook al trouwplannen heeft met haar vriend Bas laat ze in het midden. "Daar kan ik niks over zeggen, dan is de romantiek weg", lacht Lieke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten